To find out about the most suitable vision correction option, register for a visit, or find out other important information, leave your contacts, and we will contact you as soon as possible.
SIA “LATVIJAS AMERIKAS ACU CENTRS” PRIVĀTUMA POLITIKA
1. Vispārīga informācija
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Amerikas acu centrs”, vienotais reģistrācijas numurs: 40003164837, juridiskā adrese: A.Deglava iela 12A, Rīga, LV-1009, tālrunis: 67272257, e-pasta adrese: (turpmāk – LAAC), ir ārstniecības iestāde, kas īsteno ambulatoro un stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanu.
Šīs privātuma politikas (turpmāk – Privātuma politika) mērķis ir sniegt informāciju par personas datu apstrādes nolūku, tiesisko pamatu, apstrādes apjomu, apstrādes termiņu un datu subjekta tiesību īstenošanas iespējām.
LAAC patur tiesības veikt izmaiņas personas datu apstrādes politikā, publicējot aktuālo personas datu apstrādes politiku savā tīmekļvietnē www.laac.lv.
Attiecībā uz atsevišķiem personas datu mērķiem, pārskatāmības nolūkā, personas datu apstrādes politika var tikt publicēta atsevišķi.
LAAC fiziskās personas datus apstrādā atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 (27.04.2016) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (turpmāk - Regula) prasībām, Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un labas prakses vadlīnijām, ievērojot konfidencialitātes prasības un rūpējoties par mūsu rīcībā esošo personu datu drošību.
LAAC savā darbībā:
- izmanto samērīgas un piemērotas fiziskās, tehniskās un administratīvās procedūras, drošības pasākumus un līdzekļus, lai aizsargātu LAAC apkopoto un apstrādāto personu datu informāciju. Realizētie drošības pasākumi tiek pastāvīgi pilnveidoti atbilstoši izvirzītajām prasībām;
- īsteno pasākumus savu darbinieku regulārai apmācībai un informēšanai personas datu aizsardzības jautājumos, lai samazinātu iespējamo incidentu iestāšanās varbūtību;
- īsteno iekšējās kontroles procedūras, ar kuru palīdzību iespējams samazināt drošības incidentu iestāšanās varbūtību un to atstātās seka;
- datu nodošanu trešajām personām īsteno, ievērojot spēkā esošo normatīvo regulējumu.
LAAC apņemas nodrošināt personas datu pareizību un paļaujas uz datu subjektiem un citām trešajām personām, kas nodod personas datus, ka tiks nodrošināta nodoto personas datu pilnība un pareizība.
Lai Klienta rīcībā vienmēr būtu aktuāla informācija par Klientu personas datu apstrādi, LAAC, atbilstoši normatīvo aktu prasībām, nodrošina Privātuma politikas regulāru pārskatīšanu un atjaunošanu, tādēļ aicinām ik pa laikam iepazīties ar Privātuma politikas aktuālo redakciju LAAC tīmekļvietnē www.laac.lv.
2. Personas datu apstrādes pārzinis
Personas datu apstrādes pārzinis ir
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Amerikas acu centrs”,
Vienotās reģistrācijas numurs: 40003164837
Juridiskā adrese: A.Deglava iela 12A, Rīga, LV-1009
Tālrunis: +371 67272257
Elektroniskā pasta adrese saziņai personas datu apstrādes jautājumos:
3. Privātuma politikas piemērošanas sfēra
Privātuma politiku piemēro privātuma un personas datu aizsardzības nodrošināšanai attiecībā uz datu subjektiem (turpmāk – Klienti):
Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā vai vidē Klients sniedz personas datus (piemēram, klātienē, ar pasta starpniecību, papīra formātā, telefoniski, elektroniski, LAAC tīmekļvietnē).
4. Personas datu apstrādes nolūki, tiesiskais pamatojums, apstrādāto datu kategorijas
Personas datu apstrādes nolūks un apakšnolūki |
Personas datu apstrādes tiesiskais pamatojums |
Apstrādāto personas datu kategorijas |
Veselības aprūpes organizēšana, veselības aprūpes pakalpojumu sniegšana un administrēšana, veselības nozares datu uzkrāšana Galvenie apakšnolūki (nav izsmeļoši): - Klientu identificēšana; - pieraksta nodrošināšana; - atgādinājuma nosūtīšana vai paziņošana par plānoto vizīti; - līguma par veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanu pacientiem sagatavošanai un noslēgšana; - veselības aprūpes pakalpojumu sniegšana; - pacienta veselības aprūpes pakalpojuma sniegšanai nepieciešamās informācijas apmaiņa starp LAAC un citu veselības aprūpes pakalpojuma sniedzēju (ja šādai personas datu apstrādei ir tiesisks pamats, piemēram, pacienta piekrišana); - recepšu medikamentu izrakstīšana; - darbnespējas lapu izdošanai; - citas medicīniskās dokumentācijas noformēšanai; - norēķinu par sniegtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem administrēšana; - pacienta medicīniskās dokumentācijas noformēšana; - pacienta medicīniskās dokumentācijas uzglabāšana; - pacientu iesniegumu, sūdzību izskatīšana un apstrāde; - veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanas kvalitātes kontroles nodrošināšana, plānošana; - atskaišu un pārskatu sagatavošana |
- Veselības aprūpes pakalpojumu sniegšana un to pārvaldības nodrošināšana atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam (Regulas 9.panta 2.punkta h) apakšpunkts, Ārstniecības likums, Veselības aprūpes finansēšanas likums, Ministru kabineta (turpmāk – MK) 28.08.2018. noteikumi Nr.555 “Veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanas un samaksas kārtība”, MK 11.03.2014. noteikumi Nr.134 “Noteikumi par vienoto veselības nozares elektronisko informācijas sistēmu”, Farmācijas likums, MK 08.03.2005. noteikumi Nr.175 “Recepšu veidlapu izgatavošanas un uzglabāšanas, kā arī recepšu izrakstīšanas un uzglabāšanas noteikumi”). - Klienta piekrišana – Klienta veselības aprūpes pakalpojuma sniegšanai nepieciešamas informācijas apmaiņai ar citiem veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējiem, ja nevar tikt piemērots cits tiesiskais pamats (Regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunkts; 9.panta 2.punkta a)apakšpunkts). - Klienta piekrišana – datu apstrādes pamats ir Klienta veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu administrēšana, ja apmaksu veic cita persona normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos (piemēram, darba devējs). - Klienta piekrišana vai Klienta līgumsaistību izpildes nodrošināšanai – datu apstrāde ir pamatota ar veselības apdrošināšanas programmas ietvaros saņemtu veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu administrēšanu (ja izmaksas sedz apdrošinātājs) (Regulas 6.panta 1.punkta a) b) apakšpunkti; 9.panta 2.punkta a) apakšpunkts) |
Klienta identifikācijas dati (vārds, uzvārds; personas kods vai identifikācijas numurs; dzimšanas datums). Klienta kontaktinformācija (tālruņa numurs, dzīvesvietas adrese; e-pasta adrese). Jebkāda informācija par Klienta veselību un Klientam nodrošinātajiem veselības aprūpes pakalpojumiem (tajā skaitā, bet neaprobežojoties ar – veselības aprūpes pakalpojuma saņemšanas vieta un laiks; informācija par ārstniecības personu, kas nodrošinājusi veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu; izmeklējumu rezultāti; diagnozes; nozīmētās un pielietotās ārstēšanas un diagnostikas metodes; izrakstītie un lietotie medikamenti). |
Interneta vietņu uzturēšanai un lietošanas uzlabošanai |
||
Telefona sarunu audioieraksta veikšana pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai |
LAAC leģitīmo interešu nodrošināšana – sniegto pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana, trešo personu tiesisko interešu nodrošināšana strīdus gadījumā (Regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts) |
Balss un citi personas dati, kas tiek iegūti telefonsarunas laikā. |
Videonovērošana |
||
Pieteikumu izvērtēšana personāla atlases procesā |
||
Informācijas par LAAC jaunumiem saņemšana |
Klienta piekrišana (Regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunkts) |
Klienta identifikācijas dati: vārds Klienta kontaktinformācija: tālruņa numurs un/vai e-pasta adrese |
Atsauksmju un ierosinājumu iesniegšana |
Klienta piekrišana (Regulas Nr.2016/679/ES 6.panta 1.punkta a) apakšpunkts; 9.panta 2.punkta a) apakšpunkts) |
Klienta identifikācijas dati: vārds, uzvārds (ja klients vēlas, lai būtu identificējams) Klienta kontaktinformācija: tālruņa numurs un/vai e-pasta adrese (ja Klients vēlas, lai LAAC sazinās ar Klientu vai saziņa ir nepieciešama saistībā ar Klienta sniegto atsauksmi vai ierosinājumu). Informācija par LAAC struktūrvienību, par kuru atsauksmi vai ierosinājumu Klients vēlas sniegt. Klienta atsauksmes vai ierosinājuma saturs. |
Dalība izlozēs un konkursos |
Klienta piekrišana (Regulas Nr.2016/679/ES 6.panta 1.punkta a) apakšpunkts) Pārziņa leģitīmo interešu nodrošināšana (Regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts) |
Klienta identifikācijas dati: vārds, uzvārds. Klienta kontaktinformācija: tālruņa numurs, e-pasta adrese. Citi personas dati, kurus Klients iesniedz, ja tas nepieciešams atbilstoši izlozes vai konkursa nosacījumiem. |
Dokumentu aprites organizēšana |
Pārziņa leģitīmo interešu nodrošināšana (Regulas 6. panta 1.punkta f) apakšpunkts) |
Personas datu kopums ir atkarīgs no dokumenta satura (par LAAC iesniegto dokumentu saturu, tajā skaitā, ietverto personas datu apjomu, atbild dokumenta radītājs, savukārt, par LAAC sagatavoto dokumentu saturu – LAAC). |
5. Klienta datu iegūšanas veidi, datu sniegšanas pienākums
LAAC Klienta datus iegūst vairākos veidos:
Klientam nav pienākums sniegt LAAC savus personas datus. Taču, ja Klients izvēlas nesniegt savus personas datus LAAC, tad LAAC ar lielu varbūtību nevarēs sniegt Klientam tā izvēlētos veselības aprūpes pakalpojumus.
6. Personas datu glabāšanas ilgums
LAAC glabā un apstrādā Klientu personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no šādiem kritērijiem:
Iestājoties nosacījumiem, kas nosaka, ka tālākai personas datu uzglabāšanai vairs nav tiesiska pamata, Klienta personas dati tiek dzēsti vai iznīcināti.
7. Personas datu aktualizēšana
LAAC nodrošina personas datu pareizību un to savlaicīgu atjaunošanu, labošanu vai dzēšanu, ja Klienta personas dati ir nepilnīgi vai neprecīzi. Iepriekšminētās darbības tiek veiktas saskaņā ar personas datu apstrādes mērķi un ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības.
LAAC paļaujas, ka Klients un trešās personas sniedz patiesu informāciju un precīzus personas datus, t.sk. LAAC sagaida, ka pēc tam, kad LAAC ir sniegti personas dati, šie dati kļuvuši neaktuāli, ir notikušas izmaiņas iesniegtajos personas datos, personas dati tikts aktualizēti, ja tas atbilst personas datu apstrādes mērķim un normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.
8. Personas datu nodošana
LAAC nodod Klienta personas datus:
LAAC savā ikdienas darbā īsteno pasākumus, personas datu apstrādes apjoma minimizēšanai attiecībā uz tās darbiniekiem, paredzot, ka darbiniekiem tiek nodrošināta iespēja piekļūt tikai to pacientu datiem, kuri tiem nepieciešami darba pienākumu izpildei.
LAAC nodrošina, ka tās rīcībā esošie personas dati tiek izsniegti tikai Klientam. Datu izsniegšana trešajām personām, t.sk., ar Klientu saistītajām personām, tiek veiktai tikai gadījumos, ja ir saņemta nepārprotama Klienta rakstveida piekrišana vai pastāv normatīvajos aktos noteikts gadījums, kad šāda datu nodošana ir atļauta.
LAAC neveic datu nodošanu gadījumos, ja tā nevar pārliecināties par Klienta identitāti vai pastāv aizdomas, ka Klienta uzrādītā identitāte nesakrīt ar tā patieso identitāti.
Gadījumos, kad datu nosūtīšana tiek īstenota izmantojot e-pasta saziņas iespējas, LAAC nodrošina, ka šāda darbība tiek izpildīta tikai pēc Klienta piekrišanas saņemšanas, tam rakstiski vai mutiski (darbiniekam to fiksējot) norādot e-pasta adresi uz kuru tas vēlas saņemt sūtījumu. Veicot datu nosūtīšanu izmantojot e-pasta saziņas iespējas vai citus tiešsaistes datu apmaiņas risinājumus, t.sk., informācijas sistēmu pašapkalpošanās platformas, Slimnīca īsteno pasākumus attiecīgo datu aizsardzībai, piemērojot datu piekļuves aizsardzības vai šifrēšanas metodes.
LAAC Klienta datus nenodod ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas.
Ja LAAC sadarbības partneri – Apstrādātāji, kam ir nodoti Klienta dati, veic to apstrādi ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas, LAAC pārliecinās, ka attiecībā uz datu drošību un tehniskām prasībām attiecīgie pakalpojumu sniedzēji ievēros tādas prasības, kādas ir noteiktas Regulā un citos Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajos aktos un labas prakses vadlīnijās.
9. Klienta tiesības attiecībā uz LAAC veikto personas datu apstrādi
LAAC, privātuma un personas datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasību izpildes ietvaros, nodrošina Klientam sekojošas tiesības, pamatojoties uz Klienta rakstisku pieprasījumu:
9.5. Iebilšana savu personas datu apstrādei. Klientam ir tiesības iebilst pret Klienta personas datu apstrādi, kas pamatota ar LAAC leģitīmajām interesēm.
Klienta pieprasījumam ir jābūt rakstveida, parakstītam ar personisko parakstu, vai elektroniskā dokumenta, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, formā.
LAAC atbildi uz pieprasījumu sniegs bez nepamatotas kavēšanās un ievērojot normatīvajos aktos noteiktos termiņus, ja tādi ir noteikti, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā no pieprasījuma saņemšanas brīža. LAAC ir tiesības pagarināt atbildes sniegšanas termiņu par diviem mēnešiem, informējot par pagarinājuma iemesliem, ņemot vērā pieprasījuma apjomu.
Atbilde uz pieprasījumu tiks sniegta, iespēju robežās ņemot vērā Klienta norādīto vēlamo atbildes saņemšanas veidu.
Klienta pieprasījums iesniedzams jebkurā LAAC struktūrvienībā (ārstniecības iestādes reģistratūrā) personīgi, vai LAAC juridiskaja adresē, A.Deglava ielā 12A, Rīgā, LV-1009, vai nosūtot pa pastu, ar kurjeru, vai elektroniski nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: .
Ja Klientam ir grūtības noformēt pieprasījumu rakstveidā, tam ir tiesības pieprasījumu personīgi klātienē izteikt mutvārdos, vēršoties LAAC administrācijā, A.Deglava ielā 12A, Rīgā, LV-1009, iepriekš par konkrētu laiku vienojoties pa tālruni +371 67272257, kur Sabiedrības atbildīgais darbinieks to noformēs rakstveidā un Klients, pēc iepazīšanās un atbilstības pārbaudes, to paraksta.
10. Personas datu aizsardzība
LAAC rūpējas par Klientu personas datu neizpaušanu un drošību, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un LAAC saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus, tajā skaitā, nodrošinot Klientu personas datu fizisko un vides drošību; ierobežojot piekļuves tiesības Klientu personas datiem (piekļuve Klientu personas datiem ir tikai Pārziņa pilnvarotiem darbiniekiem, kuriem tā nepieciešama darba pienākumu veikšanai); veicot Klientu personas datu nosūtīšanu šifrētā veidā; nodrošinot datortīkla, personālo ierīču aizsardzību; datu rezerves kopēšanu; īstenojot iekšējās kontroles procedūras, ar kuru palīdzību iespējams samazināt drošības incidentu iestāšanās varbūtību; nodrošinot darbinieku apmācību un informēšanu par personas datu apstrādes aspektiem, un īstenojot citus aizsardzības pasākumus, tādējādi nodrošinot arī Klienta personas datu aizsardzību pret nelikumīgu piekļuvi, izmantošanu vai izpaušanu.
Apstrādātāji, kuriem LAAC uztic Klientu personas datu apstrādi, pirms sadarbības uzsākšanas tiek izvērtēti un informēti par pasākumu kopumu, kas tiem jāveic, lai nodrošinātu Klientu personas datu apstrādi, konfidencialitāti un aizsardzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām. Apstrādātāji nodrošina Klientu personas datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un ar LAAC noslēgto sadarbības līgumu.
LAAC nepārtraukti pilnveido un papildina savā rīcībā esošos tehnisko risinājumus, ņemot vērā aktuālās nozares tendences un piedāvātās iespējas, balstoties uz apzinātajiem riskiem.
11. Papildinformācijas saņemšana un sūdzību par datu apstrādi iesniegšana.
Jautājumos, kas saistīti ar Klientu personas datu apstrādi (tajā skaitā, lai sniegtu atsauksmes, izteiktu iebildumus par personas datu apstrādes procesiem, izdarītu pieprasījumus), kā arī, ja uzskatāt, ka, apstrādājot Jūsu personas datus, no LAAC puses ir aizskartas Jūsu tiesības uz personas datu aizsardzību, lūdzam sazināties ar LAAC:
Personas datu apstrādes pārzinis ir
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Amerikas acu centrs”,
Vienotās reģistrācijas numurs: 40003164837
Juridiskā adrese: A.Deglava iela 12A, Rīga, LV-1009
Tālrunis: +371 67272257
Elektroniskā pasta adrese saziņai personas datu apstrādes jautājumos: .
Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar saņemto atbildi, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijā (adrese: Elijas iela 17, Rīga, LV-1050; e-pasts: ; tālrunis: +371 67223131).
SIA “LATVIJAS AMERIKAS ACU CENTRS” PRIVĀTUMA ATRUNA
PERSONAS DATU APSTRĀDEI VIDEONOVĒROŠANAS IETVAROS
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Amerikas acu centrs”, vienotais reģistrācijas numurs: 40003164837, juridiskā adrese: A.Deglava iela 12A, Rīga, LV-1009, tālrunis: 67272257, e-pasta adrese: (turpmāk – LAAC), lai nodrošinātu pacientu, darbinieku, sadarbības partneru, apmeklētāju drošību un īpašuma aizsardzību, veic nepārtrauktu videonovērošanu tās telpās un, pēc vajadzības, pa ēku perimetru.
Mums ir svarīgi informēt Jūs par veikto videonovērošanu, tādā veidā nodrošinot šī procesa caurskatāmību un pārredzamību. Videonovērošanas veikšanas ietvaros mēs apņemamies aizsargāt Jūsu personas datus.
Šī privātuma atruna attiecas uz mūsu veikto videonovērošanu tālāk norādītajos objektos. Videonovērošanas veikšana Regulas izpratnē ir personas datu apstrāde, un, izpildot Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (turpmāk – Regula) 13. panta prasības, ar šo atrunu datu subjektiem (indivīdiem, attiecībā uz kuriem videonovērošana tiek veikta) tiek sniegta informācija par videonovērošanu un tās ietvaros veikto personas datu apstrādi.
Videonovērošanas personas datu apstrādes pārzinis ir:
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Amerikas acu centrs”,
Vienotās reģistrācijas numurs: 40003164837
Juridiskā adrese: A.Deglava iela 12A, Rīga, LV-1009
Tālrunis: +371 67272257
Elektroniskā pasta adrese saziņai personas datu apstrādes jautājumos: .
“Latvijas Amerikas acu centrs” A. Deglava ielā 12A, Rīga, LV-1009
“Redzes ekselences centrs” Kr. Barona ielā 3, Rīga, LV-1050
LAAC veic videonovērošanu šādiem mērķiem:
Personas dati ir jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu (datu subjektu, dzīvu personu, indivīdu). Personas datu apstrāde ir jebkura darbība, kas tiek veikta ar personas datiem.
Videonovērošanas veikšana ir personas datu apstrāde.
Veicot videonovērošanu, tiek apstrādātas šādas personas datu kategorijas: personas attēls (izskats, uzvedība), personas attēla ieraksta vieta (telpa, kameras atrašanās vieta), personas attēla ieraksta laiks (datums, laiks, ieraksta sākums un beigas).
Veicot videonovērošanu, tiek apstrādāti dati par visām personas, kas nokļūst videonovērošanas kameru uztveršanas zonā (piemēram, apmeklētāji, darbinieki, sadarbības partneri u.tml.).
Objektos ir izvietotas videonovērošanas kameras, kas veic attēla ierakstu. Skaņas ieraksts netiek veikts.
Informācija par videonovērošanu ir izvietota brīdinājuma zīmju veidā pirms videonovērošanas zonas.
Mēs nenodosim videonovērošanas rezultātā iegūtos personas datus bez tiesiskā pamata trešajām personām, taču dati var tikt nodoti:
Jūsu personas dati netiks nosūtīti ārpus Eiropas Savienības zonas.
Videoieraksti tiek glabāti līdz 90 (deviņdesmit) dienām.
Pēc glabāšanas termiņa iestāšanās videoieraksti tiek dzēsti.
Iepriekš noteiktais termiņš var tikt pagarināts konkrētos izņēmuma gadījumos, ja ieraksta saglabāšana ir nepieciešama likumīga nolūka sasniegšanai, piemēram, ierakstā ir redzams pārkāpums vai iespējams pārkāpums un ieraksts ir nepieciešams situācijas atrisināšanai, izmeklēšanas pabeigšanai, interešu aizsardzībai, vēršoties tiesā vai tiesībaizsardzības iestādēs.
Lai aizsargātu Jūsu personas datus un nodrošinātu to drošību, mēs veicam attiecīgus tehniskus un organizatoriskus pasākumus. Mēs regulāri atjauninām un pārbaudām mūsu drošības sistēmas. Piekļuve Jūsu datiem ir pieejama tikai tam mūsu personālam un pakalpojumu sniedzējiem, kuriem šī informācija ir nepieciešama, lai pildītu pienākumus, kas izriet no to darba vai sadarbības līguma.
Mēs veicam regulāras mūsu darbinieku apmācības Jūsu datu aizsardzības, drošības un konfidencialitātes nodrošināšanai. Darbinieki, kuriem ir piekļuve personas datiem un videonovērošanas sistēmai, ir apmācīti ar to rīkoties saskaņā ar mūsu iekšējo normatīvo regulējumu videonovērošanas jomā. Attiecībā uz datu apstrādi automātiska lēmumu pieņemšana netiek veikta.
Mēs esam izvietojuši informatīvas zīmes par videonovērošanas veikšanu atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām. Videonovērošanas kameras ir izvietotas tā, lai to novērošanas laukums būtu tik liels, cik ir nepieciešams konkrētās videonovērošanas nolūkam. LAAC videonovērošana netiek veikta telpās, kur personas sagaida īpaši augstu privātuma aizsardzību (piemēram, labierīcībās, procedūru telpās, ģērbtuvēs un citās telpās ar paaugstinātu privātumu).
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Amerikas acu centrs”,
Vienotās reģistrācijas numurs: 40003164837
Juridiskā adrese: A.Deglava iela 12A, Rīga, LV-1009
Tālrunis: +371 67272257
Elektroniskā pasta adrese saziņai personas datu apstrādes jautājumos: .
Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar saņemto atbildi, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijā (adrese: Elijas iela 17, Rīga, LV-1050; e-pasts: ; tālrunis: +371 67223131).